Translate

piątek, 3 stycznia 2014

Pudełeczko na szczęście

Na blogu Scrappo zorganizowana była jakiś czas temu wymianka pudełeczek na szczęście. Pudełeczko miało być niewielkich rozmiarów (nie więcej niż 6 cm). Oto co wyczarowałam :)

 

Skromniutki dodatek do pudełeczka :) Ponieważ Adresatka - Anula przyznała się, że studiowała w Kielcach, więc dołączyłam pocztówki "kieleckie", no i świętokrzyską Babę Jagę oraz inne drobiazgi.


Pudełeczko powędrowało do Anuli.
Ja od Anuli także otrzymałam pudełeczko na szczęście. Oprócz tego, co na zdjęciu, dostałam również bogaty załącznik w postaci przydasiów i słodkości (niestety nie zrobiłam zdjęcia) :)




____________________



Literki na pudełeczku wycięte zostały wykrojnikiem Alfabet3 zakupionym w sklepie Artimeno

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najczęściej oglądane