Translate

poniedziałek, 3 lutego 2014

Organizer "z odzysku"

Nazbierałam w ostatnim czasie nieco śmieci nadających się do ponownego przetworzenia. Recykling jest eko, więc stałam się posiadaczką ekologicznego organizera "z odzysku" :) Nie jest wcale taki olbrzymi, jak można by sądzić po zdjęciach, ale jest niezwykle pojemny :) Oprócz puszek, tekturowych rolek i skrzyneczki po owocach do ozdobienia organizera użyłam papiery ze starej książki (dodatkowo przetarte tuszem Vintage Photo), drewniane guziki, bawełniane wstążki, sznurek jutowy oraz własnoręcznie wykonane kwiatki z płótna o luźnym splocie. Kolorowy akcent stanowi papierowa taśma w kropeczki... żeby nie było monotonnie.

Zdjęcia robione o różnych porach dnia i nocy, dlatego taka różnorodność :)


A tak wyglądał cały proces produkcji i organizacji :)






 ______________________________________________

Mój organizer został nagrodzony w Wyzwaniu#21 Artimeno

Druga nagroda dla mojego organizera w wyzwaniu Pomorskie Craftuje - tym razem wyróżnienie.

http://pomorskie-craftuje.blogspot.com

30 komentarzy:

  1. Rewelacyjny! Uwielbiam piękne i przydatne rzeczy wokół siebie, a organizer zdecydowanie spełnia oba warunki :)
    AT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie :-))) Muszę nad czymś takim pomyśleć :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Bardzo pomysłowe i jakie efektowne! Bardzo podoba mi się ta kompozycja z przodu, kwiatowo-szpulkowo-guzikowa. Świetne!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Retro Kraft Shop!
    Pozdrawiam,
    Agnieszka 'Meresanth'

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny organizer, dodatki dobrze dobrane. Napewno będzie przydatny. Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam modyfikować niby "niepotrzebne" przedmioty. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. C U D O W N Y!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny! Bardzo mi się podoba i pomysł, i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna praca!! Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jej! ładna - to mało powiedziane! J a się zachwycam pomysłem i skalą pracy! Wszystko jest zgrane i dobrane! Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe!! pomysł, wykonanie, dodatki...super!

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjna przemiana! warta zapamiętania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czaderski, ja już nawet nie startuję w tych wszysTkich wyzwaniach :)))
    ŻYCZę WYGRANYCH !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. o ja nie mogę jaki ekstra! no teraz to już marzę o podobnym :) piękny i wszystko pod ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pomysł rewelacja,efekt świetny, jestem zauroczona.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny organizer!!! Kapitalna inspiracja, a ja akurat mam to co potrzeba, chyba się skuszę i sobie podobny zrobię, bo bardzo podoba mi się Twój pomysł i wykonanie:) Dziękuję za udział w wyzwaniu, DT Artimeno.

    OdpowiedzUsuń
  16. rewelacyjny przybornik! bardzo podoba mi się pomysł umieszczenia wszystkiego w skrzynce, oraz to delikatne zestawienie kolorów i dodatków

    OdpowiedzUsuń
  17. ale super Ci to wyszło - chyba ja też się skuszę na taki organizer :))))

    OdpowiedzUsuń
  18. super pomysł ,żeby wszystko w piękny sposób zebrać.........PRZYJEMNIE SIĘ OGLĄDA

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie pomyślane i wykonane

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie wyszło i kto by pomyślał, że powstał z przeróżnych pudełek :). Praktycznie i ładnie wygląda, najlepsze połączenie :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł i genialne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Organizer wygląda rewelacyjnie! Bardzo lubię projekty recyklingowe, a skoro o recyklingu.... zapraszam do mnie na bloga na Pomysł na balkon z tulipanowcem - Link Party, pomysły recyklingowe BAAAARDZO mile widziane :)
    pozdrawiam
    Mako

    OdpowiedzUsuń
  23. Głosowanie na linki już się rozpoczęło i potrwa do piątku :) Daj znać czytelnikom, żeby zagłosowali ;)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny projekt! Extra organizer i świetnie wykorzystane materiały z recyklingu. Brawo za kreatywność. Dziękuje za udział w DIY INSPIRACJE - PUDEŁKA I ORGANIZERY. Pozdrawiam - DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny pomysł na recykling. Twoja inspiracja idealnie pokazuje co zrobić z niepotrzebnymi już pojemnikami. Brawo. Dziękuję za udział w naszej zabawie inspiracyjnej. Pozdrawiam serdecznie. DT DIY Bogumiła

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane