Translate

czwartek, 29 sierpnia 2019

Leśny minialbum

Hej! hej!
Żar leje się z nieba, aż nie chce się z domu wychodzić...
W związku z tym zmobilizowałam się (choć to też troszkę trwało),
żeby wykonać oprawę dla moich zdjęć z krótkiego lipcowego wypadu na południe Polski.
Minialbumik w formie harmonijki z kopert kraftowych w rozmiarze DL,
"zapakowany" do pudełeczka o rozmiarze 14x10,5 cm odpowiednio "zrecyklingowanego" :)
Do wykonania wieczka rzeczonego pudełeczka
zainspirował mnie tutorial Marii Loginovej >>> tutaj <<< znaleziony na youtubie.
W albumiku - jako że "kopertowy" - znajduje się kilka kieszonek,
w których ukryłam tagi ze zdjęciami i zapiskami;
w minikopercie także miejsce na zdjęcia i zapiski.
Do oklejenia stron wykorzystałam baaardzo starą kolekcję
ScrapBerry's "Wind of Travel"
oraz do oklejenia wnętrza pudełeczka kilka "deseczkowych" arkuszy 
StudioLight "Denim Saturdays".

Ech... sporo zdjęć :/


























Mój leśny minialbumik zgłaszam na wyzwanie
jako nieco "nowatorską" formę kartki z wakacji
(jeśli zbyt nowatorska to trudno,
choć ja tam mogłabym takie kartki z wakacji dostawać ;-))

 DIY Papierowo
wyzwanie:
Kartka z wakacji



8 komentarzy:

  1. Ewuniu, cudny! zachwyca każdy detal i całe wykonanie! powodzenia w zabawie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny albumik, zdjęcia też super :) Dziękuję za udział w zabawie DIY PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie - Inka z DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny album i wspaniała pamiątka.
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu DIY, DT Monika

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała kartka z wakacji! Bardzo oryginalna. Dziękuje za udział w DIY-PAPIEROWO. Pozdrawiam serdecznie Magdalena DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna praca, uwielbiam takie połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Czuć atmosferę lasu :) Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane