Translate

środa, 14 sierpnia 2019

Boże Narodzenie 2019 - 7/12


Dzisiaj kolejna porcja Świąt :)

Znowu z lekkim poślizgiem - lipcowa kartka bożonarodzeniowa
na blog >>> święta na okrągło <<<



W lipcu należało "rozpracować" powyższą mapkę.
Przystąpiłam więc do pracy, przygotowałam sobie materiały...
i chciałam tylko "na próbę" zrobić całą kompozycję,
więc wzięłam pierwszą lepszą bazę... kwadratową.
No i już tak zostało.

Mam nadzieję, że Inka głowy mi nie urwie ;)))






Ale za to jest znak firmowy ;)


7 komentarzy:

  1. Ekstra, taka mroźna i bardzo świąteczna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, bardzo mi się podoba Twoja interpretacja tej mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Rogaś sprawia, że wszystko przejdzie, nawet kwadrat ;)) A na poważnie, to urok mapkowych wyzwań, że każdy po swojemu "poukłada" i dlatego lubię mapki i prace w żabie. Każda inna :) A Twoja ma piękną girlandę, stemplowany napis to świetne uzupełnienie! :* Do nastepnego...

    OdpowiedzUsuń
  4. Oprócz kompozycji podoba mi się to zmrożenie kartki, piękny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. to trudna moim zdaniem mapka, ale udało ci się ją zrealizować tak na bogato! super!

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane