Translate

wtorek, 14 lutego 2017

Walentynkowa wymianka czekoladowa

14 lutego - Dzień Świętego Walentego!
W związku z tym witam wszystkich walentynkowo i czule :)

A dziś o niedawno zorganizowanej przez Inkę z Klonowej
Serdecznej wymiance czekoladowników... wraz z zawartością.

Na tę okoliczność należało przygotować czekoladownik i użyć koloru czerwonego.

Mój czekoladownik... w gorseciku
i krótka historia mojej miłości... do czekolady...

 


 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjjjSUO9X0QiQ_w62WuraA_Mfx7nPJElW2e5lsPuWk7B9K_7RZpZccN6t6ELHP5jbYhGRrHIQJY6WQOar9u22r0yQaAqYY74mr3nBvcjVKVbT5CecI1RzmvC2xbzP4DeWs8DBEj36q8Ct8/s1600/baner_czeko.png

Wykonany przeze mnie czekoladownik otrzymała

Od Doroty otrzymałam również czekoladę w bardzo romantycznym "opakowaniu":





Dorotko, bardzo dziękuję za wspólna zabawę i za wszystkie słodkości :)
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Pomysłowy gorsecik i piękny walentynkowy czekoladownik :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe rozwiązanie z tym gorsecikiem, podoba mi się.
    Obydwa czekoladowniki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra przedstawiłaś Twoją słodką miłość, podoba mi się pomysł gorseciku, u Doroty byłam wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ebi, gorsecik fikuśny i bardzo kobiecy! fajny sposób pokazałaś i nieznany mi :) No i cała historia idealnie pasująca do 14 lutego! a co! serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny czekoladownik! Fajny pomysł na gorsecik - zdobi a i trzyma w ryzach ;-) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne i z nutką humoru to Twoje opakowanie na czekoladę!!! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane