Translate

niedziela, 15 marca 2015

Świątecznie po raz trzeci

Wielkanoc tuż-tuż, a u mnie Boże Narodzenie. Już trzeci miesiąc bawimy się z Rudlis i Inką
w Kartki świąteczne 2015,
czyli Dwanaście miesięcy kartek bożonarodzeniowych
Dziś kartki z papierem kraft i sznurkiem - wg wytycznych Rudlis

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhh_BxZQmcW9r6YvigsuOGSO7SitwzezQ_etoYsO_uLyWU2PLIUIvQ8TJqo_ytwXTq5beTBKcb64ztO2xNWSOVIGQVxR4hy23nZkmTTPAiQiPlAyvtfl_pPILkGgrWFIQ5FUpOXPFoM3CwQ/s1600/logo_tlo_duze.png



Nie bez kozery użyłam koloru ecru /który dodał elegancji moim karteczkom kraft/
- w Kartkowym ABC w marcu obowiązuje litera E  - jak ecru

http://kartkoweabc.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-5-e-jak-ecru.html
I moje kartki kraft + sznurek + ecru /na zdjęciu może wygląda jak biały, ale zdecydowanie to ecru/



14 komentarzy:

  1. Piękne w tej kolorystyce :-))) Przy takich ilościach to już w listopadzie będziemy mieć wszystkie zrobione ( chociaż ja zrobiłam o jedną mniej ) ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) takie pierniczkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no ... jesteś do przodu :) Piękne, eleganckie wyszły karteczki. Bardzo dziękujemy, że bawisz się z nami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają i nawet jeszcze masz bombki do świątecznej aranżacji. Moje w pudłach głęboko pochowane.No i te pierniczki...normalnie pachnie świętami;-) Bardzo ciekawa inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Forma bardzo fajna , z okienkiem, bardzo ładnie to wygląda! i widzę, że zostało Ci kilka pierników ze Świąt ;)))
    A za miesiąc .. to akurat będzie lany poniedziałek, to dopiero śmiechu będzie !

    OdpowiedzUsuń
  6. Co jedna to ładniejsza. :}

    OdpowiedzUsuń
  7. prześliczne , a te pierniczki rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne są! Jaki to rewelacyjny pomysł z tym okrągłym okienkiem, muszę koniecznie zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! I aż trzy...
    Zimowe kartki wiosną - u mnie i u Ciebie, papier kraftowy i sznurek - też, okienka wyglądają na dodatkową wytyczną, bo też mamy wspólne :) Musimy pomyśleć nad kolejną na następny miesiąc, będzie trudniej ;)
    Prześliczne są te pierniczkowe ozdoby. Jeśli nie są objęte tajemnicą "zawodową" to interesuje mnie źrdło ich pochodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żadna tajemnica - jeszcze przed świętami BN zakupiłam w którejś sieciówce drewniane klamerki z taką właśnie ozdobą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. na tydzień przed Wielkanocą zapachniało Bożym Narodzeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam okienka - u Ciebie w nich smakowity wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie tylko piękne, ale i pięknie wyeksponowane.

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane