Translate

niedziela, 1 marca 2015

D jak... marchewkowy

Dziś bardzo energetyczna kartka dla koleżanki. Dominujący kolor to marchewkowy pomarańcz, całość dopełnia pomarańczowy (orange) oraz amarantowy i granatowy. To już trzecia moja praca w ramach zabawy Kartkowe ABC. Tym razem wytyczne do litery D - dowolny kolor - u mnie wspomniany marchewkowy pomarańcz (niestety na zdjęciach bardziej przypomina czerwony :)). W pracy wykorzystałam stempel kolażowy firmy La Blanche "Post Card". A praca prezentuje się następująco:

Kartkowe ABC - wytyczne D jak dowolny (u mnie marchewkowy pomarańcz)

http://kartkoweabc.blogspot.com/2015/02/wyzwanie-4-d-jak-dowolny.html


Wykorzystany stempel firmy La Blanche to "Post Card"

http://kolorowyjarmark.pl/userdata/gfx/824b49136a2710b119e7ab6566bf48f8.jpg


A na koniec takie przyjemne zdjęcie kartki w promieniach wiosennego słońca :)


6 komentarzy:

  1. śliczna i mocno energetyczna, ale na wiosnę tak trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekna, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna kartka a kolory fantastyczne!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap & Craft i zyczę powodzenia :)
    Lady E Scrap & Craft DT
    www.scrapartbyladye.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, energetyczna kartka, dziękuję za udział w konkursie Kolorowego Jarmarku! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka energia od niej bije :D fantastyczna :) dziękuję za udział w wyzwaniu Kolorowego Jarmarku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja kreatywność nie zna granic. Piękna kartka i kolor.

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane