Translate

poniedziałek, 18 marca 2019

Boże Narodzenie 2019 - 3/12

Witam bardzo, bardzo serdecznie po długim nicnierobieniu! ;))
Od razu zaczynam od mojej ulubionej zabawy w świąteczne kartkowanie,
które - na szczęście! - trwa cały rok :)))


Już wiem, że troszkę zmieniły się zasady w tym roku, ale co tam! 
zmiany też są potrzebne (już ja coś o tym wiem :)).
więc wchodzę i w TO >> zmiany <<

W marcu do rozgryzienia MAPKA
- nie jest to moja mocna strona, ale mam nadzieję, że JAKOŚ dałam radę!

Mapka prezentuje się tak:


A moja praca tak:





  



11 komentarzy:

  1. Śliczna kartka, taka interpretacja mapki to majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest przecudna! Świetnie zinterpretowałaś mapkę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne te sikoreczki !Zachwycam się też kolorystyką :-)
    Pięknie połączony brąz z bielą, dopełnione czernią i zielenią :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dałaś radę :) A jakże !!!
    Piękna karteczka :) Craft brąz plus biel to co wielbię najbardziej , a Ty jeszcze dodałaś tak piękne ozdoby,które wspaniale współgrają z tłem :)
    Ptaszki ech...zakochana w nich jestem :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ebi, cóż mam rzec ;)
    Chciałabym widzieć częściej Twoje idealnie skrojone prace! Cieszę się bardzo, nie dość, że powracasz do Rogatego, to z ptaszkami .. :) Ale pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. niezwykła interpretacja ... a te ptaszorki - urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane