Translate

piątek, 23 lutego 2018

Kartki świąteczne 2018 - luty (II)


Tym razem chyba przesadziłam!
Postanowiłam, że w lutym zliftuję dwie kartki
- z trzech zaproponowanych na blogu
Święta na okrągło

Tak się wciągnęłam, że hurtowo poleciało 5 kartek!
Plus dwie, które kilka dni temu wykonałam
to daje mi przynajmniej półroczny zapas kartek na Boże Narodzenie :)


Tym razem wykonałam lift pracy autorstwa CarpeDiem.


Bardzo lubię bawić się w liftowanie, zwłaszcza gdy autorska praca
daje duże możliwości interpretacyjne.
I tym razem właśnie tak było :)
Postawiłam na układ "paseczkowy"  z wyeksponowanym w centrum "punktem",
wykorzystując poszczególne elementy z oryginału,
tj. gwiazdka, kółko, renifer/łoś, śnieżynka.

No i POTWORZYŁAM :)








 


Ciepło i magicznie wszystkich pozdrawiam w te mroźne lutowe wieczory :)


9 komentarzy:

  1. Piękne te sweterkowe tła :-)Kolory i dodatki wspaniale pasują :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe kartki. Masz bardzo dobre wyczucie stylu. Ale ta z reniferkiem naj, naj;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, aż się zarumieniłam. Uznam to za komplement :) Bardzo dziękuję :)

      Usuń
  3. No faktycznie Ebi, poszalałaś, ale wiesz, masz co nieco do nadrobienie ;)) hehe!
    Brakowało mi widoku Twoich kartek, piękne te ażury, co to znaczy pomysł :) trafiłaś w sedno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) No tak, zaległości sporo, ale niestety w tej chwili kartkuję tylko "z doskoku". Ale o rogatym pamiętam :) A w azurkowym sweterku jestem zakochana :)))

      Usuń
  4. Prześliczne i bardzo pomysłowe kompozycje na kartkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam ... i znów wracam bo karteczki zachwycają wciąż od nowa za każdym razem ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi miło :)
      Dziękuję i zapraszam ponownie :)

      Usuń

Najczęściej oglądane