Translate

sobota, 8 grudnia 2012

Moje miasto

Od dawna chodził za mną pomysł na wykonanie albumu na całą masę zdjęć mojego miasta. Nie ukrywam, że wyzwanie na Scrapuj.pl "Moje miejsca"  zmotywowało mnie do pracy, szalenie przyjemnej zresztą :)
Prezentuję okładkę albumu i "surowy" album, który sukcesywnie będzie ozdabiany i wypełniany zdjęciami. Okładka ma wymiary 20x21 cm, natomiast w środku znajdują się karty tekturowe (z zakupionej bazy 15x20cm) oraz szare koperty. Baaardzo dużo pracy włożyłam w sklejenie kart - w harmonijkę - miałam spore trudności, ale efekt końcowy jest w pełni zadowalający :)

 
 
 


A na koniec jeszcze jedno zdjęcie albumu, które udało mi się zrobić w pięknych promieniach grudniowego słońca :)
___________________________________________

Album zdobył wyróżnienia:

6 komentarzy:

  1. Ale cudo! Wierzę, że ten album był wyjątkowo pracochłonny, ale opłacało się! Efekt wyśmienity :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastycznie przepiękny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogrom pracy i wspaniały efekt!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane