Translate

czwartek, 17 stycznia 2013

Marzy mi się Paryż

Dziś trochę recyklingowo: kalendarz z minionego roku przerobiony na album i drewniane pudełeczko po ozdobach świątecznych zamienione w "marzycielski" shadowbox. A wszystko to związane z Paryżem.
Kalendarz z ubiegłego roku stał się bazą albumu na zdjęcia z wycieczki mojego brata do Paryża. Kalendarz  świetnie spisuje się w roli albumu, ponieważ: - jest to kalendarz tematyczny - temat: Paryż, po drugie: ma sztywne kartki, są w nim ciekawe czarno-białe zdjęcia Paryża, i w ogóle jest solidny i estetyczny.
W ferworze pracy nad "paryskim" albumem postanowiłam nieco "zmaterializować" moje marzenia o podróży do Paryża, dlatego stworzyłam maleńki - najpierwszejszy w mojej twórczości - shadowbox.

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale nie zawsze światło za oknem sprzyja fotografowaniu :)

 
 
 
 
 
 

4 komentarze:

  1. śliczny zestaw - jak już coś zrobisz .... zgłoś się do DT Rapakivi - jest teraz nabór (może już wiesz) ale jakby co to wrzucam ci link http://scrapakivi.blogspot.com/2013/01/nasze-pierwsze-dt-call.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :) I dziękuję za informację. Muszę pomyśleć, czy mam na to czas ;)

      Usuń
  2. Widzę siostra, że się rozwijasz w dziedzinie scrapbooking'u. Bardzo cieszę ;)
    Ponadto zlazłem się tym razem w Twojej pracy- co cieszy podwójnie ;) :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane