Translate

czwartek, 11 lipca 2013

Moje pierwsze ATC

Po baaardzo długiej nieobecności w blogowej rzeczywistości jestem ponownie. Nie zarzuciłam moich papierków i robótek scrapowych :)

Dziś przygotowałam całą serię ATCiaków. Długo przymierzałam się do tej właśnie formy. Dawno temu wygrzebałam w pudełku ze skarbami z mojego dzieciństwa serię malutkich obrazków z dzieciaczkami. Są stare, ale  ich jakość nie jest najgorsza. Wykorzystałam je więc w poniższych ATC. Komplecik zatytułowałam "Świat dziecięcych spraw".

Karty wykonałam wg Mapki#3 w wyzwaniu Lift Summer Crafts.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhsgcT7345p-BPREEEx26Upn_JMYaDmq0WXsLU1WsuPWSrlzeTODo9HxERUGvLIodgg_lhkVHAt7KzPXtNEFghnm7kEDAt2E30DJAvGmKdSj91FpnbmCVj_BKHGBEvNey1ZoH9r6jYCqzk/s529/ATCsketch%233.jpg


Oto moje ATCiaki-Dzieciaki
Świat dziecięcych spraw



Pracę zgłaszam na Wyzwanie#3 - ATC  w LSC

3 komentarze:

Najczęściej oglądane