Translate

niedziela, 9 listopada 2014

Ahoy, przygodo!

Rozstać się, żegnać się, ciężko jest... Kiedy na emeryturę odchodzi bliska koleżanka, pudełeczko nabiera bardzo emocjonalnego charakteru...
ale emerytura to bez wątpienia kolejny etap w podróży życia, więc aby była to podróż przyjemna pod znakiem przygody - exploding box z okazji odejścia na emeryturę w marynistycznym stylu. Podobne pudełeczka już kiedyś wykonałam. Ponieważ prezent przed laty się spodobał, dlatego na specjalne życzenie Emerytki wykonałam ponownie pudełeczko z marynarzem żądnym przygód :)

 

Z tej samej okazji przygotowałam dwie kartki - w takim samym stylu, czyli z marynarskimi akcentami.


Podczas pracy nad pudełeczkiem towarzyszyła mi ta piosenka... 

Rozstać się, żegnać się ciężko jest.
Starczył mi nafty litr, pakuł pęk ...
Kiedy płomień zgasł, popiół rozwiał wiatr ...
W morze znów rusza łódź...



2 komentarze:

  1. pudełeczko rewelacyjne, a przy oglądaniu kartek, które też świetne, powiało latem! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane