Translate

czwartek, 21 stycznia 2016

Kochanej Babci

Dziś Dzień Babci, więc wszystkim Babciom ślę najserdeczniejsze życzenia
- po pierwsze zdrowia, a po drugie pociechy z wnusiów :)
U mnie dziś kartka właśnie dla Kochanej Babci - bardzo kwiecista, z bawełnianą koronką w beżowym kolorze - chciałam nadać mojej pracy taki "babciny" charakter, ale nie chodziło mi o vintage.
Praca jest jednocześnie inspiracją na blogu Towarzystwa Dobrej Zabawy, gdzie dziś rusza moje wyzwanie - Wyzwanie #5 "Miłość niejedno ma imię". Serdecznie zapraszam na blog!





http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-5-z-wycinanka-miosc.html

Pracę zgłaszam na wyzwania:
 http://paperpassionpl.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-dzien-babci-i-dziadka.html
  
______________________________________________________

I mogę się pochwalić takim oto wyróżnieniem :)


http://paperpassionpl.blogspot.com/2016/02/wyniki-wyzwania-dzien-babci-i-dziadka.html


Dziękuję :)
 

7 komentarzy:

  1. Jaka cudna, i już wiosenna, karteczka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bee Scrap - Kasia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny dobór papierów. Dziękuję za wspólną zabawę z Bee Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wiosenna na zimowe w końcu święto :)dziękuję za udział w wyzwaniu PaperPassion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka. Taka wiosenna, aż chce się zieleni i wiosny. Dziękuję za udział w zabawie na blogu Paper Passion i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż czuć wiosnę :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciepła i bardzo optymistyczna. Podoba mi się zestawienie papierów, takie naturalne i uzupełniające się.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapachniało wiosną na tej karteczce!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Paper Passion.

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane