Translate

piątek, 1 stycznia 2016

Noworocznie...

Kochani!

Szczęśliwego Nowego Roku!
Niechaj Rok 2016 będzie dobrym i pomyślnym rokiem,
niech obfituje w twórcze działania oraz inspirujące spotkania
i same miłe chwile warte zapamiętania :)

 źródło Pinterest

2015 rok już przeminął, więc pozwolę sobie na niewielkie podsumowanie.
Na wstępie muszę przyznać, że to był dla mnie naprawdę dobry ROK, który rozpoczęłam pełna optymizmu.
W moim scrapowym światku było dość aktywnie:
  • ponad 100 postów - odkąd prowadzę blog - był to rekordowy wynik - i postów typowo informacyjnych, np. o candy nie było zbyt wiele, w zdecydowanej większości w postach prezentowałam swoje prace
  • na początku roku POSTANOWIŁAM wziąć udział w jakiejś cyklicznej zabawie - no i z dumą wyznaję, że moje postanowienie zrealizowałam - od stycznia do grudnia bawiłam się z Inką i Rudlis w Świąteczne kartkowanie (wkrótce podsumuję efekt mojego udziału w zabawie)
Taka zabawa!
  • w miarę regularnie uczestniczyłam w wyzwaniach na blogu Kartkowe ABC - na 25 ogłoszonych wyzwań - przygotowałam 20 prac - to jest 80% zadań - jak dla mnie wynik bardzo satysfakcjonujący :)  A wygrane wyzwania były sympatyczną niespodzianką!
    [
    Podsumowanie całorocznej zabawy na blogu >>>ABC<<<]

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgC3K6SX2T9IbL6nvjQd_O86N2mWhYRrWcuxYg3RJQX9-4cgIJGoX4N42TXNcSAzGzBlTi2Fk1O_LU2u7NcnQiTy-Zky7we2EdJ35_u3BNrKBG6cmxf8U4tRnIFivEemyIJwcU9mn9tKU74/s320/WYGRANAnew-8.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgxwP1hMaJj4KhH-IEK-2cTNYKggpeqqZ_rGWNk3YWzkEDUv6N2NoocSsRC7PVVGNTNIxdICwExJy0AEJiOzQlaZ1gWoT3hSUpry1gU5KjwMbm0536jwxRET-zzgbwGX3vbkx-v9QFDH5cR/s320/WYGRANAnew-2.jpghttps://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhrr-fJKHxd0fl2nj9Ih23p96MUhyNUxmtaQdu6KGz360tOQmjDKWZy_8XKQX-YdQoPw7AgUt-dAdL-XsAao4xqpDKvgFkipL-IcOU6zuWzqZvBI4J5YIkH-V8Lbekbm_-t_Xj1lYS3OH80/s320/Przechwytywanie+w+trybie+pe%25C5%2582noekranowym+2015-11-15+213144.jpg
  • podczas spotkań naszych świętokrzyskich skraperek, tzw. Sabatu poznałam dwie kolejne kartkujące kielczanki: Joasię  Funiaa i Joasię KartRami
  • Powróciłam po dwóch latach do prowadzenia mojego Kalendarzownika,czyli albumu, pamiętnika i kroniki w jednym.  Pierwszy założyłam w 2012 roku i po dwóch latach stwierdziłam, że jest to wspaniała sprawa! Na 2013 rok przygotowałam bazę, ale niestety brakło wtedy motywacji, aby ją zapełnić. Dlatego w 2015 roku wykorzystałam gotową już bazę. Tak bardzo ta inicjatywa mi się podoba, że postanowiłam ją kontynuować. Zdążyłam już przygotować bazę kalendarzownika na 2016 rok!

  • bez wątpienia cieszą również wygrane wyzwania, wyróżnienia i sympatyczne nagrody :)
  • w drugiej połowie roku niespodziankę sprawiła mi Panna Totti, czyli Agnieszka, koordynatorka bloga Towarzystwo Dobrej Zabawy   - zaproponowała mi współpracę w ramach DT. Jest to dla mnie nowe interesujące doświadczenie.

 A w życiu osobistym... tak króciutko...
  •   to z czego najbardziej jestem dumna to fakt pozbycia się zbędnych 10 kilogramów (co prawda okres świąteczno-noworoczny przywrócił kilka kilogramów, ale już dziś powracam do dyscypliny żywieniowej!)
   czerwiec i wrzesień

  • pozbyłam się mojego nałogu kawowego, o którym - całkiem poważnie - wspominałam >>>tutaj<<<
    dokładnie od 2 lipca nie wypiłam ani jednej filiżanki kawy :)
  • udało mi się wyjechać nad morze razem z córką - dla mnie to bardzo ważne, ponieważ przez ostatnie lata nie dane nam było wspólnie wyjechać na wakacje - dobrych parę lat!
 Mniej więcej tyle...


Bardzo dziękuję wszystkim, którzy lubią do mnie zaglądać i za pozostawiane komentarze.
Życzę sobie i Wam,
aby obecny rok 2016 był lepszy od poprzedniego!
Życzę tej satysfakcji i radości z osiągniętych postanowień.
Warto planować i wyznaczać sobie cele - i nie muszą to być wcale spektakularne rzeczy!
Po prostu warto wprowadzać zmiany - nawet najdrobniejsze.
Powodzenia w Nowym Roku!!!

6 komentarzy:

  1. Piękne podsumowanie :) Życzę kolejnych powodów do radości w 2016 roku.
    Kalendarzownik zapowiada się świetnie, z przyjemnością do niego zajrzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego Najlepszego na Nowy rok ! i dodam tylko, że bardzo lubię do Ciebie zaglądać, ponieważ uwielbiam oglądac Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe podsumowanie i interesujący rok za Tobą. Uwielbiam czytać takie posty typu "rok w pigułce" odkąd sama staram się je pisać. Powodzenia w kolejnym roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne podsumowanie. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałaś bardzo udany rok i aby obecny dostarczył Ci jeszcze więcej pozytywnych wrażeń i w życiu prywatnym i zawodowym :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdyby człowiek nie robił takich podsumowań mogłoby się wydawać, że osiągnął mniej niż mu się wydaje. To był dla Ciebie bogaty i udany czas, życzę kolejnego takiego :)

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane