Translate

piątek, 12 maja 2017

Majowy lift z TDZ

Towarzystwo Dobrej Zabawy nieustannie zaprasza do wspólnego kartkowania
i - jak zwykle raz w miesiącu - do liftowania zaproponowanej przez nas pracy.
W maju proponujemy zmierzenie się z kartką autorstwa Art-Moni.

Odwiedziny na blogu TDZ polecam również z innego względu,
mianowicie od kilku dni nasz Design Team działa w powiększonym składzie.
Zapraszam >>> DT TDZ <<<

A teraz wracam już do mojej pracy inspirowanej kartką Moniki.
Przygotowałam kartkę w stylu marynistycznym
na osiemnaste urodziny kolegi mojej córki.
Kartkę Moniki potraktowałam jako mapkę i stworzyłam pracę
z "analogiczną" kompozycją.

Zobaczcie sami :)

 



Kartka Art_Moni w naszym "odświeżonym" banerku wyzwaniowym:

 

Odnowione również banerki projektantek:
 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjQHJL0jR87FwguzdFclcI1KojBYIt39tjnB6q5uNZKruGaK68XPl2WWjLIB6xRDdiTe-qPvTwNjF0b-NDdko-LJdKPwaJwukiV11HcOgZs-vud4eEl0LEQecnS0s1hqySnBjJvaGPGaG2m/s320/TDZ+baner+DT+%2528Ewa%2529.png 

 Zapraszam na blog TDZ gdzie inspiracji co niemiara:)

3 komentarze:

  1. Fantastyczny lift! podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa praca. Dziękujemy za udział w wyzwaniu SCRAPCAFE.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Tyle fajnych detali "nawciskałaś" i super "zwarstwowałaś" ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń

Najczęściej oglądane