Translate

niedziela, 16 marca 2014

Sabat świętokrzyskich scrapownic

Tydzień temu - dokładnie 8 marca - poznałam kilka przesympatycznych dziewczyn z Kielc i okolic, które - tak jak ja - lubią tworzyć z papieru :) Dzięki inicjatywie Marty PaNaKo odbyło się już drugie takie spotkanie - Sabatem zwane :) To dzięki Marcie dowiedziałam się, że takowe przedsięwzięcie zostało zapoczątkowane. Nie mogłam więc nie wziąć udziału w II Sabacie Świętokrzyskim :)

Mam nadzieję, że dziewczynki nie będą na mnie złe, że pokazuję kilka ich zdjęć (Marty Flo i Marty PaNaKo)
Oto pełny skład:
Od lewej: Marta, Ania, Magda
Od prawej:  Marta, Ola, Ewa czyli ja :)

 
Powyżej: Marta nadzoruje całą robotą ;)

 Ja i Oleńka dzierżymy w dłoniach sympatyczny przedmiot pożądania każdej scraperki - cudownego Big Shota. Na szczęście były dwa - do koloru, do wyboru :)

Ja we własnej osobie - udaję, że mam pełne ręce roboty :)

A tutaj Marta prezentuje resztki pysznego serniczka z najlepszej w Kielcach cukierni.
Jak przystało na prawdziwe kobiety  świętowałyśmy Dzień Kobiet :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Najczęściej oglądane